|
|
در این مقاله به تشریح وضعیت سازمان و روند رشد و یا تنزل آن پرداخته و با روش های نو راهکار های افزایش مشتری و تبدیل آن به مشتریان دائمی را مورد تحلیل و بررسی قرار میدهد عناصر تشکیل دهنده سیستم E-CMRبازاریابی، فروش و خدمات پس از فروشدلایل استفاده از E-CMR و نقش اینترنت در آنمراحل پیاده سازی E-CMR و سود حاصل از آنانتخاب سازمان های پیشرو و فناوری های مورد استفادهمراحل طراحی موفق و بسیاری موضوعات دیگر در این مقاله موجود است قیمت این مقاله کاملا دانشجویی بوده و تنها 7500 تومان میباشد
:: برچسبها:
مقاله ,
پروژه ,
دانشجو ,
مدیریت ,
CMR ,
بازاریابی ,
سازمان ,
مدیریت ارتباط با مشتری ,
:: بازدید از این مطلب : 89
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 13 تير 1395 |
نظرات ()
|
|
|
|
|